Webinaarissa opit miten kohtaat näkö- tai kuulovammaisen ihmisen asiakaspalvelutilanteessa. Tilaisuus sopii hyvin esimerkiksi ikäihmisten kanssa työskenteleville nuorille.
Kaiku ja varjo -nimisen yrityksen asiantuntijat kouluttavat 4H-nuorille miten näkö- ja kuulovammaisia voi paremmin kohdata asiakaspalvelutilanteissa. Webinaari on 15.5. kello 18-19.
Webinaarin tallenne on 4H:n Priima-oppimisympäristössä.
- Priimaan pääset osoitteesta http://my.priimalms.com/4h
- Luo itsellesi käyttäjätunnus etusivun “Rekisteröidy / Ilmoittaudu” napin kautta (4H-logon alapuolella).
- Syötä tiedot ja saat sähköpostiisi tunnukset järjestelmään. Tarkista roskaposti ja vastaavat kansiot jos et löydä viestiä.
- Kirjaudu verkkoympäristöön tunnuksillasi, kirjautumissivu http://my.priimalms.com/4h
- Muista vaihtaa salasana ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä!
Kouluttajat
Heidi Torn
Aistivammaisten asiakaskokemuksen viitankantaja
Heidi on syntymäsokko, jonka aivoille sattuneen koodausvirheen vuoksi hän näkee vain valoa ja varjoja. Työkseen Heidi toimii rekrytointiyrittäjänä, viimeistelee esikoiskirjaansa ja julkaisee omaa musiikkia.
Toni Hinkka
Supersensitiivinen etäkyborgi
Toni sai kuulovamman armeijaurallaan 25-vuotiaana. Tonin vamma vastaa tilannetta, jossa valtaosa on kahdeksankymppisenä. Toni on monessa mukana: hän on tietokirjailija, ammattimentori, vaikutusvoimavalmentaja ja suosittu puhuja. Kuulolaitteineen kyborgi.