Markkinoinnilla näkyvyyttä 4H-yrityksellesi
Oletko perustanut oman 4H-yrityksen? Mahtavaa! Seuraava askel on kertoa siitä muille ja hankkia asiakkaita. Näillä ohjeilla pääset alkuun 4H-yrityksesi markkinoinnissa!
Kohderyhmän tunnistaminen
Mikä on tuotteesi? Markkinoinnin suunnittelu kannattaa aloittaa ilmiselvältä tuntuvasta asiasta, eli siitä mitä myyt. Tunnista seuraavaksi kohdeyleisösi, eli ne ihmiset, joita myymäsi asia voisi kiinnostaa.
4H-yritysMarkkinointikanavan valitseminen
Valitse yksi tai pari itsellesi sopivinta markkinointikanavaa ja panosta niihin. Tälle sivulle on koottu eri markkinointikanavia ja niiden hyötyjä.
4H-yritysBrändin luominen
Brändin avulla erotut muista yrittäjistä, jotka tarjoavat samanlaisia tuotteita tai palvelua.
4H-yritysHoida asiakassuhteita
Hyvä asiakaspalvelu on usein syy, miksi asiakas palaa yrityksesi pariin uudestaankin.
4H-yritysSaa matkia!
Ennen kuin ryhdyt tuumasta toimeen, kannattaa kurkata, mitä muut tekevät. Millaiset sisällöt saavat sinut kiinnostumaan?
4H-yritys