Nyt olet oppinut paljon Helppi-keikkatyöntekijänä tarvittavia taitoja. Osaat käyttää Helppiä, taidat asiakaspalvelun ja tiedät, miten voit markkinoida omaa keikkatyötäsi. Tee testi ja selvitä, oletko valmis aloittamaan työt Helppi-keikkatyöntekijänä. Kun olet vastannut kaikkiin kysymyksiin, näet testin tulokset ja oikeat vastaukset.
1. Kuka on Helppi-keikkatyöntekijän työnantaja?
Voit työllistyä Helpin kautta 4H-yrittäjänä tai työsopimuksella. Jos olet 4H-yrittäjä, teet oman 4H-yhdistyksesi kanssa sopimuksen palveluidesi tarjoamisesta Helpissä. Jos et ole 4H-yrittäjä, teet aina työsopimuksen oman 4H-yhdistyksesi kanssa. Oma 4H-yhdistyksesi on tällöin työnantajasi.
2. Helppi-keikkatyöntekijän palkka
Helppi-keikkatyöntekijän palkka määräytyy sen mukaan, kuinka paljon keikkaa hän on tehnyt. Omien keikkojen määrään voi vaikuttaa omalla aktiivisuudella Helpissä ja oman työn markkinoinnilla.
3. Mikä seuraavista sisältyy Helppi-keikkatyöntekijän palvelulupaukseen?
Helppi-keikkatyöntekijän palvelulupaukseen sisältyy se, että hän pitää aina Helpissä ilmoitukset päällä. Tämä tarkoittaa, että olet valmis vastaanottamaan keikkoja ja reagoit nopeasti asiakkaan yhteydenottoihin.
4. Helpissä on ollut vain vähän avoimia työkeikkoja ja haluat lisää työkeikkoja. Miten toimit?
Oikea tapa saada lisää työkeikkoja on markkinoida omaa työtä. Aktiivinen markkinointi auttaa sinua löytämään uusia asiakkaita. Odottaminen ei tuo välttämättä lisää töitä. Työntekijä ei voi itse valita palvelun hintaa, eikä antaa alennuksia.
5. Asiakas kysyy sinulta Helppi-palvelun hintaa, mutta et muista sitä. Miten toimit?
Voit tarkistaa palvelun hinnan, eli asiakkaan maksaman hinnan, asiakkaan Helpistä tai oman 4H-yhdistyksesi nettisivuilta. Voit tarkistaa hinnan myös oman 4H-yhdistyksesi työntekijältä. Näin varmistat, että annat asiakkaalle oikean tiedon ja toimit luotettavasti.
6. Saavut ensimmäiselle työkeikalle asiakkaan luokse. Miten toimit?
Anna hyvä ensivaikutelma ja varmista, että asiakas tietää kuka olet ja miksi olet paikalla. Vaikka vähän jännittäisikin! Tämä toimintatapa osoittaa vastuullisuutta ja luotettavuutta, mikä on tärkeää asiakaspalvelussa. Muista tarkistaa hyvissä ajoin ennen keikkaa, että asiakas on antanut sinulle tarkan osoitteensa Helpissä, jotta löydät varmasti paikalle.
7. Mitä tässä Helpin kuvakaappauksessa näkyy?
Kun asiakas kirjautuu Helppiin, hän näkee ensin kaikki valitsemansa kaupungin 4H-yhdistyksen tarjoamat Helppi-palvelut. Klikkaamalla kuvaketta asiakas näkee, ketkä Helppi-keikkatyöntekijät tarjoavat mitäkin palvelua. Sinulle ei näy tätä näkymää omassa Helpissäsi.
8. Mitä tässä Helpin kuvakaappauksessa näkyy?
Avoimet työpyynnöt-sivulla näkyvät keikat näkyvät kaikille alueella palvelua tarjoaville Helppi-keikkatyöntekijöille. Ole siis nopea ja aktiivinen, kun avoin työpyyntö ilmestyy tälle sivulle. Jos klikkaat "Olen kiinnostunut", asiakas voi valita sinut tekemään keikkaa. Muista myös laittaa heti asiakkaalle ensimmäinen viesti chatissa, jotta erotut muista samasta keikasta kiinnostuneista.
9. Mitä tässä Helpin kuvakaappauksessa näkyy?
Asiakas voi kohdentaa työkeikan suoraan sinulle. Tätä keikkaa eivät muut Helppi-keikkatyöntekijät näe. Klikkaa "Hyväksy" ja sovi asiakkaan kanssa tarkemmin keikan suorittamisesta chatissa. Jos klikkaat "Kieltäydy", keikka ei enää ole sinulle kohdistettu ja näkyy kaikille muillekin Helppi-keikkatyöntekijöille.
10. Mitä tässä Helpin kuvakaappauksessa näkyy?
Tällä listalla näet kaikki keikat, joista olet kiinnostunut tai jotka olet jo saanut itsellesi. Klikkaamalla keikkaa, saat avattua keikan chat-keskustelun.