Webinaarissa opit miten kohtaat näkö- tai kuulovammaisen ihmisen asiakaspalvelutilanteessa. Tilaisuus sopii hyvin esimerkiksi ikäihmisten kanssa työskenteleville nuorille.
Kaiku ja varjo -nimisen yrityksen asiantuntijat kouluttavat 4H-nuorille miten näkö- ja kuulovammaisia voi paremmin kohdata asiakaspalvelutilanteissa. Webinaari on 15.5. kello 18-19.
Webinaarin tallenne on 4H:n Priima-oppimisympäristössä.
- Priimaan pääset osoitteesta http://my.priimalms.com/4h
- Luo itsellesi käyttäjätunnus etusivun “Rekisteröidy / Ilmoittaudu” napin kautta (4H-logon alapuolella).
- Syötä tiedot ja saat sähköpostiisi tunnukset järjestelmään. Tarkista roskaposti ja vastaavat kansiot jos et löydä viestiä.
- Kirjaudu verkkoympäristöön tunnuksillasi, kirjautumissivu http://my.priimalms.com/4h
- Muista vaihtaa salasana ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä!
Kouluttajat
![](https://4h-akatemia.fi/wp-content/uploads/sites/2/2023/04/Heidi-Torn-transp-002-1.png)
Heidi Torn
Aistivammaisten asiakaskokemuksen viitankantaja
Heidi on syntymäsokko, jonka aivoille sattuneen koodausvirheen vuoksi hän näkee vain valoa ja varjoja. Työkseen Heidi toimii rekrytointiyrittäjänä, viimeistelee esikoiskirjaansa ja julkaisee omaa musiikkia.
![](https://4h-akatemia.fi/wp-content/uploads/sites/2/2023/04/Toni-Hinkka-trans.png)
Toni Hinkka
Supersensitiivinen etäkyborgi
Toni sai kuulovamman armeijaurallaan 25-vuotiaana. Tonin vamma vastaa tilannetta, jossa valtaosa on kahdeksankymppisenä. Toni on monessa mukana: hän on tietokirjailija, ammattimentori, vaikutusvoimavalmentaja ja suosittu puhuja. Kuulolaitteineen kyborgi.