Markkinoinnilla näkyvyyttä 4H-yrityksellesi

Oletko perustanut oman 4H-yrityksen? Mahtavaa! Seuraava askel on kertoa siitä muille ja hankkia asiakkaita. Näillä ohjeilla pääset alkuun 4H-yrityksesi markkinoinnissa!

Kohderyhmän tunnistaminen

Mikä on tuotteesi? Markkinoinnin suunnittelu kannattaa aloittaa ilmiselvältä tuntuvasta asiasta, eli siitä mitä myyt. Tunnista seuraavaksi kohdeyleisösi, eli ne ihmiset, joita myymäsi asia voisi kiinnostaa.

4H-yritys
Kaksi nuorta poseeraa kännykän etukameraan katsoen.

Markkinointikanavan valitseminen

Valitse yksi tai pari itsellesi sopivinta markkinointikanavaa ja panosta niihin. Tälle sivulle on koottu eri markkinointikanavia ja niiden hyötyjä.

4H-yritys
Kahdella yrittäjällä on päällään yrityksensä logopaidat ja kädessään linnunpönttö.

Brändin luominen

Brändin avulla erotut muista yrittäjistä, jotka tarjoavat samanlaisia tuotteita tai palvelua.

4H-yritys
4H-yrittäjä esittelee tuotteitaan asiakkaalle.

Hoida asiakassuhteita

Hyvä asiakaspalvelu on usein syy, miksi asiakas palaa yrityksesi pariin uudestaankin.

4H-yritys
Tyttö kirjoittaa vihkoon muistiinpanoja.

Saa matkia!

Ennen kuin ryhdyt tuumasta toimeen, kannattaa kurkata, mitä muut tekevät. Millaiset sisällöt saavat sinut kiinnostumaan?

4H-yritys